سیاست

رییس اجراییه: در راستای اصلاح نهادهای ملکی و نظامی بدخشان کار می‌شود

کابل باختر 15 حوت
داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، دیروز با رییس و اعضای شورای ولایتی بدخشان، پیرامون مشکلات مردم آن ولایت دیدار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر، اعضای شورای ولایتی بدخشان دراین دیدار مشکلات امنیتی آن ولایت را مطرح کرد و گفتند که مسوولان محلی در مورد وضعیت بدخشان گزارش‌های غیرواقعی ارائه می‌کنند.
اعضای شورای ولایتی بدخشان، از رییس اجراییه کشور خواستند که توجه بیشتری در راستای تأمین امنیت آن ولایت صورت گیرد.
نمایند ‌گان بدخشان دربارۀ وضعیت بیجاشدگانِ ناشی از جنگ و حوادث طبیعی در بدخشان معلومات ارائه کرده و خواستار رسیده‌گی به آن‌ها شدند.
رییس و اعضای شورای ولایتی بدخشان،  تطبیق پروژۀ برق "شورابک" را مهم و مؤثر دانستند و گفتند که تکمیل این پروژه می‌تواند مردم را بیش‌تر از پیش به آینده خوش‌بین سازد.
داکترعبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور، پس از شنیدن سخنان نمایند‌گان مردم بدخشان در شورای ولایتی گفت که مشکلات آن‌ها را با جدیت بررسی کرد و در زمینۀ راه ‌حل‎های آن تصامیم جدی گرفته خواهد شد.
رییس اجراییه کشور خاطر نشان ساخت که مسالۀ ناامنی بدخشان را در شورای امنیت ملی کشور مطرح می‌کند و برای تأمین امنیت آنولایت اقدام خواهد شد.
داکتر عبدالله عبدالله، به نمایند‌گان بدخشان اطمینان داد که مسالۀ پروژۀ برق شورابک را نیز در دستور کار نشست شورای وزیران و کابینه قرار داده است و اقدامات لازم برای تطبیق آن صورت می‌گیرد.
رییس اجراییه کشور به اعضای شورای ولایتی بدخشان اطمینان داد که اصلاحات لازم در نهادهای ملکی و نظامی بدخشان آورده خواهد شد و همچنان روی نحوۀ مدیریت نهادها کار صورت خواهد گرفت.
داکترعبدالله عبدالله تأکید کرد که برای رسید‌گی به مشکلات بی‌جاشد‌گان بدخشان، به وزیر دولت در امور رسید‌گی به حوادث هدایت می‌دهد تا اقدامات لازم انجام دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا