جامعه

معینیت امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ ازروز جهانی معلم بزرگداشت کرد

کابل باختر/ 14/ میزان
معینیت امورجوانان به بزرگ داشت از روز جهانی معلم ده مرکز آموزش زبان انگلیسی و آماد گی آزمون کانکور را درده لیسه نسوان شهر کابل امروز ایجادکرد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر ، درمحفلی که به همین مناسبت در تالار آن معینیت برگزارشد ، داکتر کمال سادات معین امور جوانان و سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درمورد نقش معلمان درانکشاف و پیشرفت جامعه صحبت کرد وگفت که معلمان در تربیه و آموزش فرزندان کشور حتا در دشوار ترین شرایط خدمت کرده اند و ازاین رو معلمان درجامعه ما از عزت وحرمت زیادی برخوردار اند.
داکتر کمال سادات خاطرنشان کردکه معینیت امورجوانان به نوبه خود روز جهانی معلم را به همه معلمان کشور تبریک و تهنیت میگوید و به افتخار این روز ده باب مرکز آموزشی را درده لیسه دختران شهر کابل ایجاد کرد تا شاگردان صنوف دوازده را آماده آزمون کانکور کند و نیز لسان انگلیسی را به آنان بیاموزاند.
دراین محفل زهرا قاری زاده رییس جوانان رضا کار معینیت امورجوانان وظیفه معلمی را هنر ، ایثار و فداکاری بیان کرد ومعلمان را راهنمای جامعه بشری عنوان کرد.
همچنان حضرت الله شریفی رییس برنامه های معینیت جوانان گفت که معلمان قشر زحمت کش جامعه اند که بخاطر تربیه اولاد وطن زحمات زیادی را متقبل میشوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا