امنیت

هشتمین نشست استراتیژیک رهبری وزارت امور داخله برگزار شد

کابل باختر 5 جوزا
هشتمین نشست استراتیژیک رهبری وزارت امور داخله بریاست تاج محمد جاهد  برگزار شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، در این نشست ابتدا معینیت های وزارت امور داخله گزارش کاری خود را به ارایه کرده و سپس پیرامون موضوعات مهم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
وزیر امور داخله، پس از استماع گزارش کاری مسوولان بخش های مختلف، از اعضای رهبری این وزارت خواست تا در مورد تطبیق فیصله های گذشته، چگونگی انتقال  کارمندان از وزارت کهنه به وزارت نو، نیازمندی های نیروهای پولیس ملی و بهبود امور تشکیلاتی در این وزارت توجه کرده و پیشنهاد های خود را به منظور بهبود امور ارایه نمایند.
در این نشست، با تاکید بر تطبیق فیصله های قبلی نشست استراتیژیک رهبری، بر لزوم تسریع روند انتقال از وزارت کهنه به وزارت نو تاکید شد و به معینیت اداری هدایت داده شد تا در تسریع این روند تلاش کند.
وزیر امور داخله، به گونه مشخص به کمیته یی که موظف به سنجش نیازمندی های پولیس ملی است، دستور داد تا در مطابقت به شرایط جنگی کشور و همچنان با در نظرداشت ربط منطقی نیازمندی های پولیس ملی با چارچوب کلان استراتیژیک این وزارت، در جهت سنجش نیازمندی ها اقدام نموده و گزارش خود را به جلسه بعدی استراتیژیک رهبری ارایه نماید.
همچنان در نشست یاد شده، پیرامون چگونگی مقابله با تبلیغات دشمن بحث شد و فیصله به عمل آمد تا در همآهنگی و با سایر نهاد های حکومتی از جمله وزارت اطلاعات و فرهنگ و شورای امنیت، در جهت تنظیم تبلیغات موثر در برابر تبلیغات دشمن اقدام صورت گیرد تا گروه های هراس افگن نتوانند از طریق تبلیغات ذهنیت عامه را مخدوش نسازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا