سیاست

رئیس جمهور غنی امور امنیتی و ملکی کشور را مورد ارزیابی قرار داد

کابل باختر 16 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز از مرکز ملی توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس با قوماندانان گروپ های اپراتیفی ولایات کندز، بدخشان، بغلان، تخار و فاریاب در مورد وضعیت امنیتی ولایات مذکور، صحبت کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،در این ویدیو کنفرانس، ابتدا قوماندان قول اردوی ۲۰۱ سیلاب در مورد اوضاع امنیتی زون شمال، گزارش خویش را به رئیس جمهور ارائه کرد.
سپس والیان ولایات ننگرهار، کنر، لغمان، نورستان، پروان، کاپیسا و پنجشیر در مورد وضعیت امنیتی، امور ملکی و همچنان مشکلات و تهدیدات موجود، گزارش خویش را ارائه کردند.
رئیس جمهور پس از شنیدن گزارشات متذکره، برای حل مشکلات به مسئولین مربوطه هدایات لازم داد و خاطر نشان کرد که جلسه شورای امنیت ملی در خصوص مسایل امنیتی ولایات مذکور بحث نماید.
رئیس جمهور غنی بخاطر رسیده گی به خانواده های شهدا و تداوی مجروحین، به نهاد های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا ارقام دقیق شهدا و مجروحین حوادث اخیر را به ریاست جمهوری بسپارند.

رئیس جمهور، شجاعت و دلیری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را مورد ستایش قرار داد و تاکید نمود که آنعده افسران و منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی که در راستای مبارزه با دشمن و دفاع از کشور از خود شهامت و دلیری نشان داده اند، مورد تقدیر قرار گیرند.
همچنان محمد اشرف غنی به وزارت های سکتوری هدایت داد که در مطابقت به امکانات شان با خانواده های بیجا شده کمک کنند و نهاد های کمک کننده بین المللی را نیز بخاطر مساعدت به آنان تشویش نمایند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا