سیاست

معاون اول ریاست جمهوری با نمایندۀ اتحادیه اروپا در کابل دیدار کرد

کابل/19/حمل/باختر
محمدیونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری  در دیدارش با فرانز مایکل میلیبند، نمایندۀ اتحادیه اروپا در کابل،  گفت که انجام موفقانه انتخابات مردم افغانستان گویای این حقیقت است که آن ها خواهان برگشت به گذشته نبوده امیدوارند که دست آورد هایی را که در دوازده سال گذشته بدست آورده اند حفظ کنند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، معاون اول ریاست جمهوری که  امروز در قصر صدارت با نمایندۀ اتحادیه اروپا دیدار کرد افزود که تلاش ما این خواهد بود تا نگذاریم افغانستان به سوی بی ثباتی برود.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که مردم ما خواهان ادامه نظام دموکراتیک در کشور شان بوده می خواهند در کنار سایر کشور های جهان به ترقی، توسعه و پیشرفت دست یابند.
در این دیدار فرانز مایکل میلیبند، نمایندۀ اتحادیه اروپا گفت که ما و ناظرین اتحادیه اروپا شاهد بودیم که مردم افغانستان صدای خود را بلند کردند و اکنون زمان آن است که کمیسیون ها به وظایف شان رسیده گی کنند.
فرانز مایکل میلیبند، نمایندۀ اتحادیه اروپا افزود که به نماینده گی از اتحادیه اروپا وعده می دهم که در کنار مردم افغانستان قرار داشته و اتحادیه اروپا از آن ها حمایت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا