اخبارفرهنگآموزش

آغاز دور جدید صنوف آموزشی در آمریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات

شهرهرات 1 سرطان باختر
دور جدیدی از صنف های آموزشی برای 120 تن در آمریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات، طی محفلی با حضور رئیس اطلاعات و فرهنگ و شاگردان صنوف جدید، آغاز شد.
این تعداد از افراد قرار است در صنف های کمپیوتر، کمک های اولیه و انگلیسی به گونه رایگان آموزش ببینند.
آنان با استقبال از این اقدام مسئولان ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات و راه اندازی صنوف آموزشی، تاکید می کنند که راه اندازی همچون دوره های آموزشی در ارتقای ظرفیت جوانان مفید باشد.
مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات در این برنامه خواهان استفاده جوانان از برنامه های این چنینی شد.
رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات نیز با استقبال از علاقمندی گسترده جوانان برای اشتراک در همچون برنامه های، آموزشی می گوید که نیاز است تا جوانان با حمایت از این گونه برنامه ها، مسئولان را یاری رسانند.
وی بیان داشت که آمریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ، مربوط به همه جوانان است و ریاست اطلاعات و فرهنگ از طرح و برنامه های جوانان در بخش های مختلف، حمایت می کند.
در همین حال، بشیراحمد دانشجو سرپرست آمریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ می گوید که در این دور قرار است نزدیک به 120 تن از جوانان در صنف های کمپیوتر، کمک های اولیه و انگلیسی به گونه رایگان آموزش ببینند.
او افزود که آمریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات در تلاش است تا این برنامه را بیشتر و به گونه وسیع تر در هرات راه اندازی کند تا زمینه را برای ارتقای ظرفیت جوانان این خطه باستانی مهیا سازد.
باید گفت که این بار نخست آغاز صنف های آموزشی در ریاست اطلاعات و فرهنگ نیست، بلکه در ماه های اخیر نیز صدها تن از جوانان با فراگیری برنامه های مختلف آموزشی این ریاست، سند فراغت بدست آوردند.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا