اخبارورزش

به ارزش 50 میلیون افغانی یک جمنازیوم ورزشی در ولایت کندهار ساخته شد

کابل، 3 جوزا، باختر
کمیتۀ ملی المپیک می‌گوید که یک باب جمنازیوم دولتی در ولایت کندهار افتتاح و در اختیار ریاست تربیت بدنی آن ولایت قرار داده شد.
به گزارش آژانس باختر؛ مولوی ابرار احمد لبیب رئیس تربیت بدنی ولایت کندهار گفت که این جمنازیوم به ارزش 50 میلیون افغانی برای رشته‌های ورزش رزمی، باسکتبال و برخی رشته‌های دیگر ورزشی ساخته شده و ورزشکاران ولایت قندهار می‌توانند از آن بهره ببرند.
وی افتتاح این جمنازیوم را گام بزرگ در راستای رشد ورزش در ولایت کندهار خوانده گفت، نخستین بار است که یک جمنازیوم معیاری در سطح ولایت کندهار اعمار و به بهره‌برداری سپرده می‌شود.
در این مراسم، ورزشکاران رشته‌های ورزشی تکواندو، دای‌فو، موی‌تای و باسکتبال نمایش ورزشی اجرا کردند و همچنین ورزشکارانی که در سطح ولایت کندهار مدال کسب کرده اند، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.
گفتنی است که نبود جمنازیون و زیرساخت‌های ورزشی یکی از مشکلات عمدۀ ورزشکاران به خصوص در ولایات و مناطق دور دست افغانستان است. ورزشکاران افغانستان همواره از حکومت خواسته اند تا در زمینۀ اعمار جمنازیوم‌ها و میدان‌های معیاری برای رشد متوازن ورزش در سطح کشور توجه بیشتر کنند.
پاینده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا