سیاستاخبارامنیت

سرپرست وزارت داخله؛ امنیت تجار ملی و مقامات ارشد حکومت پیشین باید تامین شوند

کابل / ۲۲  جدی  / باختر

سرپرست وزارت امور داخله بر بهبود امنیت در شهر کابل تاکید کرد.

به گزارش آژانس باختر سراج الدین حقانی سرپرست وزارت داخله با آمرین حوزه‌های امنیتی شهر کابل دیدار کرد و تاکید داشت که امنیت در پایتخت باید تامین شود وبا بازداشت‌ شدگان طبق قوانین شرعی رفتار داشته باشند.

وزارت امور داخله در اعلامیۀ که امروز صادر شد گفته است: سراج الدین (حقانی) سرپرست وزارت امور داخله بعد از مراسم اختتامیه سمینار آموزشی ظرفیت سازی برای کارکنان امنیتی شرکت کرده و دساتیر لازم را به مسوولان حوزه امنیتی کابل صادر کرده است“.

حقانی با تاکید بر تامین امنیت و محیط امن برای شهروندان کابل گفته، امنیت دیپلمات‌های خارجی، موسسات خیریه، تجار ملی و مقامات ارشد حکومت پیشین و دولتی مقیم پایتخت باید تامین شوند و از مسوولان امنیتی خواسته است که با تمام مراجعین خویش به خوبی رفتار کرده درهای خود را به روی کسی نبندند، با روحانیون، بزرگان قومی و متنفذین احترام بگذارند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

او همچنان به آمرین حوزه‌های امنیتی کابل توصیه کرده که با بازداشت شدگان طبق قوانین شرعی رفتار قانونی داشته باشند و آنها را بیش از یک دوره زمانی معین دربازداشت‌گاه‌ها نگه ندارند.

او همچنان بر اجرایی شدن فرمان عفو امیر المومنین بر حفظ امنیت همه شهروندان به ویژه  باشندگان کابل تاکید کرد و از کارکنان امنیتی خواسته است تا به وظایف دینی و مذهبی خود عمل کنند. تحلیل سیاسی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا