جامعه

سیمينار اخذ تدابیر زمستاني برگزار گردید

کابل باختر 14 میزان
سیميناري به هدف  اخذ تدابیر زمستان پيش رو در تالارکنفرانس های این وزارت با حضور هیئت رهبری وزارت، روئسای ولايتي فوايد عامه و مسىولان ذيربط دایر شد.
به گزارش آژانس باختر در اين سمينار انجنیر محمود بلیغ وزیر فواید عامه گفت: افغانستان کشور کوهستانی و سردسیر است که همه ساله در فصل زمستان بامشکلات برف کوچ ها ، بارندگی و یخبندان هاي وسيع مواجع هستيم. سمينار به منظور اخذ تدابير و آمادگي هاي لازم براي زمستان پيش رو داير شده است و هدف آن شريك ساختن برنامه هاي تدوين شده وزارت براي مقابله با حوادث زمستاني با همكاران ولايتي است تا بتوانيم در روشنايي اين برنامه ها و طرزالعمل هاي تهيه شده، زمستان امسال كليه مسيرهاي مواصلاتي را به صورت درست به روي ترافيك باز نگهداشته و سهولت هاي لازم را براي هموطنان فراهم كنيم. وی تذکرداد : در ولایاتي که وسایط برف پاکی در رياست هاي فوايد عامه موجود است باید از وسایط دست داشته خویش جهت برف پاكي و حفظ و مراقبت سركها استفاده شود.
در ادامه عبدالهادی رفیعی معین وزارت فوایدعامه گفت: ولایاتی که ماشینری ها در اختیار شان قرار گرفته است در صورت نداشتن اشخاص مسلکی و همچنان نیاز به داشتن روغنیات برای ماشینری ها پیشنهاد های شان  را هرچه زودتر ارایه نمایند تا در زمان مورد ضرورت به مشکل مواجه نشوند.
وی در اخیر از ارزیابی ریاست های فواید عامه یاد آوری نموده گفت : بنا به هدايت مقام وزارت يك هيئت با صلاحيت جهت ارزيابي كليه رياست ها موظف شده بود و با تلاش اين هيئت یک بخش ارزیابی ها تکمیل شده است كه به اساس آن تعدادي از کارمندان تبدیل و یا برطرف شده اند و بعضی اشخاص هم آموزش خواهند دیدوهمچنان کسانی که خوب کار کرده اند تقدير خواهند شد و تلاش اين است كه فرهنگ مجازات و مكافات در وزارت نهادينه شود.
در ادامه جلسه  طرزالعمل هاي پيش بيني شده براي زمستان پيش رو با روساي ولايتي شريك ساخته شده و روي جزىيات آمادگي هاي زمستاني و تدابير لازم بحث و تصميمات مقتضي اتخاذ گرديد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا