سیاست

رئیس جمهور به خاطر بهبود وضعیت امنیتی ولایت های شرقی، هدایات لازم صادر کرد

کابل باختر 10 سرطان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و سرقوماندان اعلی قوای مسلح در رأس یک هیات بلندرتبۀ دولتی امروز وارد ولایت ننگرهار شد و در جلسۀ امنیتی که که در آن مسئولین امنیتی و دفاعی حضور داشتند، اشتراک کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این جلسه که در قصر شاهی ولایت ننگرهار انجام شد، ابتدا مسئولین امنیتی و دفاعی در مورد وضعیت عمومی امنیتی ولایت ننگرهار و ولایت های شرقی، دستآوردها، تامین امنیت شاهراه ها و انتخابات پیش‌رو، گزارش آمادگی های شان را ارائه کردند.
آنان گفتند که با هماهنگی مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی و احضارات فوق‌العادۀ محاربوی، توانستند در جریان آتش‌بس اوضاع را به گونه درست مدیریت کنند و عملیات های شان را برضد داعش به پیش برند.
رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح، پس از استماع گزارش مسئولین امنیتی و دفاعی کشور، از مدیریت خوب در روزهای آتش‌بس قدردانی کرده، قربانی ها و تلاش های آنان را در راستای دفاع از وطن و مردم ستایش نمود و بر اکمال و تجهیز به موقع نیروهای امنیتی و دفاعی تاکید کرد.   
رئیس جمهور به مسئولین امنیتی و دفاعی هدایت داد که پس از بررسی و تشخیص مناطق زیر تهدید، بخاطر سرکوب دشمن اقدامات عاجل نمایند و همچنان بر هماهنگی بیشتر میان نهاد های امنیتی و دفاعی کشور به منظور تامین امنیت شاهراه ها و انتخابات پیشرو تاکید نمود.
رئیس جمهور با ابراز نارضایتی از مدیریت امنیتی تورخم، گفت که شکایات در این خصوص وجود دارد. وی دستور داد که تحت نظر والی ننگرهار، بررسی ها به اساس شکایات متذکره آغاز گردد و بخاطر اصلاح آن راه های عملی جستجو شود.# نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا