Politics

مشاور رئیس جمهور به بدخشان سفرکرد

کابل باختر 9 جدی
ویس برمک  مشاور رئیس  جمهور درحوزه شمال  کشور روز گذشته  درراس یک هیئت شش نفری  وارد شهر فیض آباد ولایت بدخشان  گردیده با والی   وروسای  دوایر دولتی  دیدار نمودند.
به گزارش  خبرنگار آژانس باختر دراین دیدار  ویس برمک  خطاب به روسای  دولتی گفت : از اینکه  دستگاه   دولت به عنوان یک دستگاه  فاسد  به معرفی  گرفته شده ما در قدم  اول ظرفیت  کاری ادارات دولتی را به بررسی  گرفته و اصلاحات کلی را از ریاست  ها شروع تا واحد های  اداری  به شمول  ارگان های امنیتی روی  دست  خواهیم گرفت .
همچنان  ویس برمک  اظهار  داشت که وی  حکومتداری  خوب  ، پروژه های انکشافی  و امنیت کار کرد ارگان  های دولتی را به بررسی  گرفته  درصورت  موجودیت فساد عاملین  آنرا به ارگان های عدلی وقضایی معرفی  می کند .
بعداً شاه ولی الله ادیب  سرپرست ولایت بدخشان نیز صحبت نموده اظهار داشت  تا اکنون  پنج ولسوالی  ریفورم گردیده  افراد شایسته  در آن تقرر حاصل  نموده اند .
ادیب در رابطه  به مشکلاتی که فرا راه  ادارات دولتی  قرار داشت  صحبت نموده گفت: فعلاً هژده ولسوالی فاقد تعمیر  اند که درخانه های  کرایی  ودوکان های کرایی کار های اداری  شان را پیش  می برند که این خود مشکل  عمده در تطبیق  قانون  وحکومتداری  خوب است .

Show More

Related Articles

Back to top button