سیاستاخبارجامعه

پیام امیرالمومنین در سرپل تکثیر شد

سرپل،۱۳ثور، باختر

پیام تبریکیه امیرالمومنین شیخ الحدیث ملا هبة الله آخندزاده زعیم ا.ا.ا. پس ازچاپ در ولسوالی ها و مرکز سرپل توزیع و تکثیر شد .

به مناسبت گرامیداشت از عید سعید فطر پیام تبریکیه رهبر امارت اسلامی افغانستان شیخ الحدیث ملا هبة الله آخندزاده حفظـه الله که به ولایت سرپل مواصلت ورزیده بود؛ به هدایت محمدیعقوب عبدالرحمن اکه والی سرپل از طرف ریاست اطلاعات و فرهنگ به همکاری ریاست امر به معروف و نهی از منکر و ریاست حج و اوقاف این ولایت به زبان های پشتو و دری چاپ وتوزیع شد.

 درین پیام عالیقدر امیرالمؤمنین شیخ الحدیث ملا هبة الله آخندزاده حفظه الله زعیم امارت اسلامی افغانستان با تمام کشورهای همسایه و منطقه و همچنان با تمام جامعه جهانی، روابط خوب و مثبت می‌خواهد.

 در پیام آمده است،ما اجازه نمی دهیم که از افغانستان به کشور دیگری تهدیدی متوجه شود و همچنان از تمام جامعه ‏ جهانی می‌خواهیم با ما تعامل خوب، مثبت و استوار بر احترام متقابل داشته باشد.

پیمان دوحه میان امارت اسلامی افغانستان و ایالات متحده امریکا وجود دارد که به اساس آن؛ باید امریکا در امور داخلی افغانستان مداخله نکند.‏ ما هنوز هم تاکید می‌ورزیم که پیمان دوحه باید به‌گونه کامل عملی شود و به جای فشار؛ باید به اساس روحیه همکاری پیشرفت صورت بگیرد. امارت اسلامی از طرف خود تعهداتش را عملی کرده و عملی می‌کند. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا