اخبارجامعه

والی  پروان  برتوزیع شفاف وعادلانه کمک ها به آسیب دیدگان سیلاب ها تاکید کرد

چاریکار،4 اسد، باختر

کمیته آمادگی مبارزه با حوادث طبیعی در پروان امروز نشستی برگزار کرد که درآن روسای ادارات دولتی ونمایندگان موسسات مدد رسان اشتراک نموده بودند.

 مولوی عبید الله امین زاده والی پروان ازموسسات مدد رسان به خاطر کمک به متضررین سیلاب های اخیر در غوربند ها ابراز قدردانی کرد و گفت کمک به آسیب دیدگان از وظایف ووجایب مسلمانان است و عدم توجه به وضعیت آسیب دیدگان خلاف ارشادات الله (ج) ورسول الله (ص) می باشد.

امین زاده بر دقت در پروسه سروی و ایجاد هماهنگی میان ادارات مسوول وموسسات تاکید کرد و به تیم های سروی و ادارات مسوول هدایت داد که کمک ها را به تناسب میزان ضرر به آسیب دیدگان توزیع کنند.

در این نشست مولوی عبدالعلیم احمد رییس آمادگی مبارزه با حوادث طبیعی پروان در مورد خسارات وارده ناشی از سیلاب های  اخیردر غوربند ها معلومات داد و گفت: از اثر سرازیر شدن سیلاب ها 3 تن در ولسوالی شیخ علی جان باختند و 7 تن دیگر زخمی شدند.

وی گفت که دراین سیلابها ده ها جوی وسربند، 2500جریب زمین و نزدیک به صد منزل  تخریب ، بیست کیلومتر سرک مسدود و 500 راس مواشی تلف شده است.

 دراخیر والی پروان به ادارات ذیربط هدایت سپرد تا پروسه سروی را سرعت بخشیده سرک های مسدود شده را باز گشایی، کانال ها را باز، متضررین را شناسایی و کمک ها را بگونه عادلانه آن به مستحقین توزیع نمایند.اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا