اخبارفرهنگ

نشست کمیتۀ مشترک حکومت و رسانه ها در پروان برگزارشد

چاریکار، 5 اسد، باختر
نشست کمیتۀ مشترک حکومت و رسانه ها به اشتراک شماری از مسئوولان رسانه ها وخبرنگاران امروز در پروان برگزار شد.
مفتی محمد ادریس انوری معاون والی پروان هدف از برگزاری این نشست را رسیدگی به مشکلات، حمایت و حفاظت از خبرنگاران و رسانه ها عنوان کرد و گفت: باید به مشکلات و چالش های رسانه و خبرنگاران رسیدگی و از آنان حمایت شود.
انوری افزود: در پروان تا حال کدام رویداد خشونت و رفتار بد صورت نگرفته است که سبب نگرانی باشد و برنامه های خوبتری را جهت مصوونیت خبرنگاران و رسانه ها روی دست است تا رسانه ها در عرصه کار مطبوعاتی شان خوبتر عمل کنند.
وی از خبرنگاران تقاضا کرد که در نشر اطلاعات شان توازن و بی طرفی را مدنظر گرفته از نشر موضوعات منفی جلوگیری کنند موضوعات مثبت را نیز انعکاس دهند.
سید حکمت الله شمیم مسوول دفتر مطبوعاتی پروان پیرامون چگونگی تدویر این نشست و تلاش های کمیته مشترک حکومت و رسانه ها در راستای رسیدگی به مشکلات اقتصادی رسانه ها معلومات داد وگفت: برخی از رسانه ها در پروان از لحاظ اقتصادی مشکل دارند و ما تلاش کردیم تا مشکلات آنان حل شود و دوباره به فعالیت نشراتی شان آغاز کنند.
درحین حال رحمت الله رحیمی آمر اطلاعات ریاست اطلاعات وفرهنگ در رابطه به یافته های کمیته نظارت از فعالیت رسانه ها معلومات داده، گفت: این کمیته که دوماه قبل به منظور بررسی مشکلات و چالش های فرا راه رسانه ها ایجاد شده است.
در این نشست یک تعداد مسوولان مطبوعاتی هرکدام به نوبه خود از تلاش ها و توجه اداره محلی پروان بابت رسیدگی به مشکلات رسانه ها و خبرنگاران تشکرکردند و گفتند که رسانه ها و خبرنگاران باید در نشر و پخش مطالب شان فعالیت ها، دست آورد های امارت اسلامی و صدای مردم را انعکاس داده بی طرفی وتوازن را حفظ کنند.
اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا