سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالکبیر بر همبستگی و اتحاد میان افغانان تاکید کرد

کابل ۳ ثور باختر
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار های جداگانه با شماری از علما، بزرگان قومی و علمای کرام و نمایندگان اهل تشیع کابل بر همبستگی و اتحاد میان افغانان تاکید کرده است.
ارگ، امروز در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا روز گذشته با شماری از علما، بزرگان قومی و علمای کرام و نمایندگان اهل تشیع کابل، به گونه جداگانه دیدار کرده است.
در دیدار نخست، بزرگان قومی و علما کرام از تلاش‌های معاونیت سیاسی ریاست الوزرا برای انسجام مردم و حل مشکلات آنان، یادآوری کردند و پایداری نظام اسلامی را مسوولیت اقوام دانستند.
این علما گفتند که افغانان باید در راستای حل مشکلات حکومت با بزرگان امارت اسلامی افغانستان همکاری کنند.
آنان همچنان مشکلات محلی خویش را با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک ساختند و از حمایت شان از امارت اسلامی اطمینان دادند.
همچنان علما و بزرگان اهل تشیع کابل در دیدار شان با معاون سیاسی ریاست الوزرا از پیشرفت ها و دستآوردهای اخیر امارت اسلامی تقدیر کردند و پیشنهاد های شان را در خصوص آغاز پروژه‌های عمرانی در ساحات نواحی ۱۳ و ۱۸ شهر کابل به معاون سیاسی ریاست الوزرا سپردند.
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا نیز طی این دیدار‌ها گفت که امارت اسلامی منحیث خانه مشترک تمام افغانان، به برخوردهای تبعیض آمیز اجازه نمی‌دهد.
او اطمینان داد که ادارات مربوطه به منظور رسیدگی به خواست‌های اهل تشیع و همچنان بزرگان قومی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان، ضمن تاکید بر همبستگی و اتحاد میان افغانان گفت که تمام اقوام بخاطر آبادی و رفاه افغانستان مشترکاً دست به کار شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا