سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر: امارت اسلامی افغانستان نظام مشترک مردم است

 

کابل ۱۲ ثور باختر

معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان در دیدار با شماری از بزرگان، علما و جوانان قوم مومند ننگرهار گفت: نظام اسلامی با قربانی‌های همه افغانان به میان آمده و نظام مشترک مردم است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی با شماری از بزرگان، علما و جوانان قوم مومند ننگرهار، در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این دیدار، بزرگان قومی مومند گفتند که نظام اسلامی خواست هر افغان بود، امروز در کشور نظام اسلامی حاکم است و حقوقی را که این نظام به مردم داده و صدای آنان را شنیده، هیچ نظام دیگر نداده بود.

آنان حمایت شان را از امارت اسلامی تجدید کردند و از هرگونه همکاری اطمینان دادند و خواستار اعمار مکاتب و مدارس، مراکز صحی و دیوارهای استنادی و تکمیل کردن پروژه‌های نیمه تمام در مناطق شان شدند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با قدردانی از آنان، گفت که نظام اسلامی با قربانی‌های همه افغانان به میان آمده و نظام مشترک مردم است.

مولوی عبدالکبیر افزود که امارت اسلامی هیچگاه در مقابل حق، از قوم، زبان و سمت طرفداری نمی‌کند و طرفدار تامین حقوق تمام افغانان است.

وی بیان داشت: «مردم افغانستان همانگونه که در جهاد بیست سال گذشته در مقابل اشغالگران متحدانه ایستادگی کردند، امروز نیز باید در برابر فتنه‌گران با امارت اسلامی همکاری کنند و به مخالفان نظام اجازه فعالیت ندهند.»

معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان هم‌چنان به بزرگان قومی یادشده اطمینان داد که برای حل مشکلات مردم مومند، به ادارات مربوط هدایات لازم می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا