سیاستاخبارجامعه

مولوی عبدالکبیر: امارت اسلامی افغانستان مسوولیت حفاظت از حرمت و عزت تمام افغانان را دارد

کابل ۱۶ ثور باختر
معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با یکی از اعضای ولسی جرگه اداره پیشین گفت که امارت اسلامی افغانستان مسوولیت حفاظت از حرمت و عزت تمام افغانان را دارد و زندگی تمام افغانان در افغانستان مصئون است.
ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا روز گذشته با عبدالظاهر قدیر، معاون ولسی جرگه و نماینده مردم ننگرهار در پارلمان اداره پیشین، در قصر سپیدار دیدار کرد.
در این دیدار، عبدالظاهر قدیر تامین امنیت سراسری در کشور از سوی امارت اسلامی را تقدیر کرد و گفت که در بسیار بخش‌ها در افغانستان تغییرات مثبت آمده و مردم از آن خرسند هستند.
او هم‌چنان پیشنهادات و مشوره‌های خود را با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک ساخت و خواهان تقویت هرچه بیشتر وحدت میان افغانان و همکاری میان حکومت و‌ ملت شد.
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان نیز طی این دیدار گفت که امارت اسلامی افغانستان مسوولیت حفاظت از حرمت و عزت تمام افغانان را دارد و زندگی تمام افغانان در افغانستان مصئون می‌باشد.
مولوی عبدالکبیر، از تمام افغان‌های مقیم خارج خواست که به افغانستان برگردند و در کشور خود زندگی «با عزت» کنند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که دروازه امارت اسلامی افغانستان به روی تمام افغانان باز می‌باشد و از مشوره‌ها و پیشنهادات شهروندان کشور استقبال می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا