سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر؛ امارت اسلامی در برابر تمام اقوام، مسوولیت یکسان دارد

 

کابل ۲۴ حوت باختر

معاون سیاسی ریاست الوزار در دیدار با شماری از نماینده‌گان اهل تشیع گفت:امارت اسلامی در برابر تمام اقوام، مسوولیت یکسان دارد.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است: مولوی عبدالکبیر با محمد حسین عالمی بلخی، استاد محمد اکبری و نعمت الله غفاری نمایندگان اهل تشیع دیدار کرده است.

در این دیدار، نماینده‌گان یادشده گفتند که مانند حالت امنیتی در وضعیت اقتصادی مردم نیز با گذشت هر روز بهبود مشاهده می‌شود و بسیاری از دوسیه‌های لاینحل مردم، حل شده اند.

آنان خواست‌ها و پیشنهادهای هموطنان اهل تشیع را به گونه کتبی به معاون سیاسی ریاست الوزرا سپردند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت: که امارت اسلامی در برابر تمام اقوام مسوولیت یکسان دارد و خدمات به مردم مهمترین وظیفه حکومت است.

معاون سیاسی ریاست الوزرا افزود که امارت اسلامی با فراهم آوری تسهیلات زندگی بهتر برای افغانان و ایجاد فرصت‌های شغلی، در راستای توسعه اقتصادی تلاش می‌کند. او به متنفذین اهل تشیع اطمینان داد که روی پیشنهاد های آنان غور خواهد شد.

و در یک خبردیگر: ملا ولی جان حمزه، قومندان امنیه کابل در مورد کار هایش به معاون سیاسی ریاست الوزرا گزارش داد.

او درمورد امنیت شهر کابل و ولسوالی‌های آن و برخورد پولیس با مردم به معاون سیاسی ریاست الوزرا معلومات داد و گفت: «گروه‌های که در آدم ربایی و ناامنی در کابل دست داشتند، در هماهنگی پولیس و ادارت مربوطه امنیتی گرفتار شده‌اند.»

او افزود: «مجاهدین که مصروف وظیفه هستند، آموزش‌های مسلکی را فرا گرفته اند و این روند ادامه خواهد یافت.»

 مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که ادارات امنیتی علیه کسانی اقدامات جدی کنند که آرامش مردم و امنیت عامه را اخلال می کنند.

معاون سیاسی ریاست الوزار ضمن آنکه به منظور بهبود امور به قومندان امنیه کابل هدایات لازم داد، افزود که هماهنگی ادارات مسوول و همکاری مردم می‌تواند امنیت کابل را بیشتر اطمینان بخش سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا