سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالسلام حنفی: عملی کردن پروژه‌ های انکشافی از تعهدات امارت اسلامی افغانستان است

 

کابل ۱۹ حوت باختر

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفته است: تامین امنیت سرتاسری، ایجاد تسهیلات لازم برای شهروندان وعملی کردن پروژه‌های انکشافی از تعهدات امارت اسلامی است.

ارگ درخبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالسلام حنفی با جمعی از علما، متنفذین و مجاهدان ولایت‌های مختلف کشور و علمای بلخ به گونه جداگانه دیدار کرده است.

در این دیدارهای مولوی عبدالسلام حنفی، شرکت کنندگان از دستآوردهای امارت اسلامی در راستای تامین امنیت سرتاسری، توسعه زمینه‌ های اقتصادی و سرمایه‌ گذاری و محو فساد اداری در کشور ابراز خرسندی کردند و از رهبری امارت اسلامی خواستند تا در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی و تطبیق پروژه‌های انکشافی در مناطق مختلف کشور توجه خاص کنند.

در دیدار معاون اداری ریاست الوزرا با علمای بلخ داشت، مولوی محمد، به نمایندگی از دیگران در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی ولایت مربوط به مولوی عبدالسلام حنفی معلومات داد و‌ از رهبری امارت اسلامی خواست تا در زمینه ایجاد مکاتب، مدارس و دارالایتام‌ها درمناطق دوردست و فراهم ساختن فرصت‌های اشتغال توجه خاص کنند.

 مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفته است که علما و بزرگان کشور درزمینه استحکام وحدت میان اقشار مختلف مردم و تنویر افکار عامه نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

او هم‌چنان گفت: تامین امنیت سرتاسری، ایجاد تسهیلات لازم برای شهروندان و عملی ساختن پروژه‌های انکشافی از تعهدات امارت اسلامی افغانستان است و در این راستا از هیچگونه تلاش دریغ نخواهد ورزید.

معاون اداری ریاست الوزرا، در پیوند با پیشنهادهای آنان، گفت درزمینه با در نظرداشت امکانات دست داشته اقدام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا