سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالسلام حنفی؛ حل مشکلات شهروندان از اولویت‌های امارت اسلامی افغانستان است

 

کابل ۱۱ حمل باختر

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با والی پنجشیر گفت: تامین امنیت سرتاسری و شناسایی و برطرف ساختن مشکلات شهروندان از اولویت‌های امارت اسلامی افغانستان است.

ارگ درخبرنامه‌ی نوشته است: مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا با حافظ محمد آغا حکیم، والی پنجشیر دیدار کرده است.

در این دیدار، حافظ محمد آغا حکیم راجع به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و حکومتداری محلی در پنجشیر و نیز در مورد فعالیت‌ها و کارکردهایش به معاون اداری ریاست الوزرا گزارش داد و گفت که امنیت به صورت کامل در آن ولایت تامین بوده و مسوولان محلی در امر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم همیشه در تلاش هستند.

وی با اشاره به توجه امارت اسلامی در عرصه‌های مختلف همچنان خواست تا در زمینه تقویت مدارس دینی و مکاتب و کلینیک‌های صحی درمناطق دوردست این ولایت و نیز تطبیق پروژه‌های انکشافی، توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز فعالیت‌ها و کارکردهای مسوولان پنجشیر را مورد تحسین قرارداده گفت: تامین امنیت سرتاسری و شناسایی و برطرف ساختن مشکلات شهروندان از اولویت‌های امارت اسلامی است و لازم است که مسوولان محلی در این راستا بیشتر تلاش کنند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان در ارتباط به پیشنهادهای ارائه شده، گفت: امارت اسلامی در چوکات امکانات دست داشته در زمینه رسیدگی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا