اخبارسیاستاقتصادTOP

مولوی عبدالسلام حنفی؛ امارت اسلامی، برای ایجاد تسهیلات به تاجران و سرمایه گزاران اقدام لازم را انجام می‌دهد

 

کابل ۱۰ حوت باختر

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفته است که امارت اسلامی برای ایجاد هرگونه تسهیلات برای تاجران و سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ارگ درخبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالسلام حنفی، در دیدار با شماری از تاجران و مسوولان اتحادیه پمپ‌استیشن‌های کشور، این گفته‌ها را بیان کرده است.

در این دیدار، تاجران و مسوولان یادشده از تامین امنیت سرتاسری، رونق گرفتن تجارت و زمینه‌های اقتصادی در کشور ابراز خرسندی کردند و گفتند که با استقرار امارت اسلامی درکشور تمامی شهروندان بخصوص تاجران و سرمایه‌گذاران بدون هیچ گونه تشویش و با خاطر جمعی کامل به کار و زندگی روزمره شان می‌پردازند و این نعمت بزرگ برای ملت افغانستان است.

آنان افزودند:تمامی تاجران وسرمایه‌گزاران برای سرمایه‌گزاری درکشورعلاقه‌مند شده‌اند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفت که تامین امنیت جانی و مالی همه افراد جامعه بخصوص تاجران و سرمایه‌گذاران، توسعه زمینه‌های اقتصادی و فراهم ساختن تسهیلات لازم برای شهروندان از اولویت‌های امارت اسلامی است و در این راستا از هیچگونه تلاش دریغ نمی‌ورزد.

معاون اداری ریاست الوزرا افزود: امارت اسلامی از تمامی سرمایه‌گزاری‌ها در کشور استقبال کرده و برای ایجاد هر گونه تسهیلات برای تاجران و سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا