سیاستاخبارTOP

مولوی امیرخان متقی با رییس بخش آسیا پسفیک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ دیدار کرد

 

کابل ۲ ثور باختر

مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه کشور با الکساندر متیو، رییس بخش آسیا پسفیک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ دیدار کرد.

حافظ ضیا احمد تکل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه‌ای اکس‌اش نوشته است که در این ملاقات، سرپرست وزارت امور خارجه از خدمات، همکاری‌ها و فعالیت‌های هلال احمر در افغانستان قدردانی کرد، مناطق و بخش‌های نیازمند کشور را که نیاز به همکاری عمیق دارند، برای هیئت فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ مشخص کرد.

الکساندر متیو، رییس بخش آسیا پسفیک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ نخست گزارش فعالیت‌ها و همکاری‌های هلال احمر در افغانستان را به امیر خان متقی ارائه کرد وازهمکاری‌های حکومت افغانستان به ‌ویژه وزارت امور خارجه، قدردانی و سپاس‌گزاری کرد.

وی در بخشی از گزارش افزود که طی سال گذشته مبلغ ۲۸ میلیون فرانک سویسی را برای ۵ میلیون نیازمند افغان در بخش صحت، آب‌رسانی و رسیدگی به حوادث طبیعی به‌مصرف رسانیده اند.

مولوی امیر خان متقی  به رییس آسیا پسفیک صلیب سرخ یادآوری کرد که تصویر واقعی و چشم‌دید خویش از وضعیت افغانستان را به جهانیان برساند. او خواهان تسریع امور کمک‌های همه‌جانبه برای مردم افغانستان و توجه ویژه به تجهیز شفاخانه‌های داخلی به منظور ارائهٔ خدمات بهتر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا