اخبارسیاستجامعهTOP

ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء درسفری به ولایت بغلان با   اعضای شورای علمای این ولایت  دیدار نمود

 

کابل ۲۵ ثور باختر

در جلسه که در مقام ولایت بغلان برگزار گردیده بود شیخ کمال الدین رئیس شورای علمای بغلان ، شیخ عبدالحی صالحی معاون شورای علما  و سایر اعضاء شورا حضور داشتند. رئیس شورای علمای ولایت بغلان در جریان سخنان خویش از حاکمیت نظام اسلامی در کشور، تامین امنیت سرتاسری، دستاوردهای امارت اسلامی در عرصه های مختلف و رفتار خوب مسؤلان با شهروندان ابراز خرسندی نمود.

 وی همچنان از همدردی رهبری امارت اسلامی با شهروندان اسیب دیده از سیلاب های اخیر، کمک رسانی به موقع و رسیدگی به مشکلات قدردانی نمود و اطمینان داد که مردم ولایت بغلان در کنار امارت اسلامی ایستاده اند آن را پشتبانی می کند

 سپس ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در سخنان خویش گفت، بر اثر سیلاب ها در ولایت بغلان تلفات زیادی جانی و خسارات هنګفت مالی بر هموطنان ما وارد گردیده است. ما از این حادثه المناک ابراز تأثر و تألم نموده برای شهدا جنت الفردوس، به بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین شفای عاجل از دربار الله (ج) استدعا می کنیم

معاون اقتصادی ریاست الوزراء افزود: هدف آمدن ما تنها برای ابراز تسلیت نبوده بلکی این مسؤلیت ما است که در این شرایط دشوار به ملت خود کمک و از آنها حمایت نماییم، ما حاکمان افغانستان نه، بلکی خادمان ملت خویش هستیم.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا گفت:‌ ما از یک سوء با این حادثه المناک مواجه گردیده ایم، از سوی دیگر احساس خوشی بخاطری کردم که محبت، اتحاد، کمک و همکاری را در میان مردم بغلان مشاهده نمودم که بر آن افتخار نمودم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا