اخبارجامعهTOP

معین وزارت شهر سازی و مسکن؛ برای رفع مشکلات پروژه خواجه رواش راهکار بنیادی تهیه شود

 

کابل 29 قوس باختر

معین وزارت شهر سازی و مسکن، هنگام استماع گزارش هیئت موظف که برای بررسی  مشکلات و چالش‌های موجود در پروژه خواجه رواش توظیف شده بود گفت: باید برای این پروژ راهکار بنیادی تهیه شود.

دفتر مطبوعاتی وزارت شهر سازی و مسکن امروز با نشر این خبر گفته است: هیئت توظیف شده هنگام ارائه گزارش . گفتند که این پروژه مشکلات خود دارد هیچ یک ازبلاک‌ها از لحاظ ساخت، باهم برابر نبوده لذا قیمت هر بلاک نیز متفاوت می‌باشد.

شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن پس از استماع گزارش گفت، اکنون نیاز است که برای رفع تمام مشکلات و چالش‌های موجود در پروژه خواجه رواش راهکار بنیادی تهیه گردد.

بامیانی افزود، هیئت موظف در برابر بیت‌المال و حق مردم مسوولیت دارند تا بررسی‌های دقیق و همه جانبه خود را انجام داده و با یافته‌های دقیق و اسناد واضح و روشن، عدالت را تأمین و حق را به حقدار بسپارند و قرار شد که در نشست بعدی روی این موضوع تصمیم نهایی گرفته شود.

قابل ذکر است که هیئت موظف متشکل بخش گونه گون این وزارت است که برای بررسی مشکلات پروژه قصبه خواجه رواش توظیف شده اند. این اپارتمان‌ها در دوره دولت قبلی اعمار شده است که تاهنوز مشکلات آن حل ناشده باقی بوده و تصمیم بر این شد که برای حل مشکلات یک راهکار مناسب به میان آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا