سیاستاخبارجامعهTOP

معین امور جوانان از مسوول برنامه جهانی غذا خواست تا در مراکز تخنیکی به برنامه کاروبار آنلاین جای دهد

 

کابل18 ثور باختر

معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در دیدار با مسوول برنامه جهانی غذا از وی خواست تا در مراکز تخنیکی به برنامه فریلانسینگ(کاروبار آنلاین) جای دهد.

به گزارش آژانس باختر، قاری محمد یونس راشد معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در دفتری کاریش با هارالد منهارت مسوول برنامه جهانی غذا دیدار کرد.

در این دیدار معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ پیرامون وضعیت عمومی جوانان افغان صحبت کرده، افزود: نیاز است تا برای جوانان کارهای بنیادی انجام شود، ضمن ارتقای‌ظرفیت جوانان برای حل مشکلات اقتصادی جوانان یک طرزالعمل مشخص را تهیه نماییم و در آینده آنرا عملی سازیم.

راشد از مسوول برنامه جهانی غذا خواست تا در مراکز تخنیکی به برنامه فریلانسینگ(کاروبار آنلاین) جای دهد، اکنون برنامه فریلانسینگ در ولایت‌های کابل، هرات، ننگرهار، کندز و قندهار جریان دارد که در آینده نزدیک به ۱۸ ولایت دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

هارالد منهارت مسوول برنامه جهانی غذا، فعالیت‌های معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ را در بخش تعلیم و اشتغال‌زایی جوانان تقدیر نموده، از همکاری خویش در بخش ارتقای‌ظرفیت جوانان با معینیت امور جوانان اطمینان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا