اخبارسیاستجامعهTOP

معاون سیاسی ریاست الوزرا: نظام اسلامی حامی آبادی، تقویت اقتصادی و تطبیق پروژه های بنیادی در ولایت ها است

کابل، ۱۵ دلو، باختر
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امروز با شماری از علما و بزرگان قومی ولایت های شمال دیدار کرد.
دفترمطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس نگاشته است: در این دیدار که مولوی لطف الله، معین وزارت تحصیلات عالی و شماری از مسؤولین مدارس دینی در ولایات شمال نیز حضور داشتند، در خصوص تحکیم نظام اسلامی، حل مشکلات مردم و گسترش همکاری های مردم با نظام صحبت شد.
بزرگان قومی و علماء ولایت های شمال، گفت که در دوره بیست سال گذشته مجاهدین ولایات شمال در شرایط دشوار در برابر اشغال مبارزه کرده اند و مدارس آن نخستین خط تجمع و مبارزه است.
بزرگان قومی و علماء متذکره از تحکیم امنیت سراسری، پایان دادن به جزایر قدرت ولایتی و منطقوی و تطبیق احکام اسلامی ابراز خرسندی کرده و از هرنوع همکاری خود با امارت اسلامی اطمینان دادند.
آنان همچنان خواستار توجه به تعلیم، صحت، احداث سرک و کاریابی برای جوانان ولایت ها و مناطق شان شدند.
سپس معاون سیاسی ریاست الوزرا، تلاش ها و قربانی های تمام هموطنان به ویژه مردم شمال را در ختم اشغال، ارزشمند خواند و گفت که در پیروزی جهاد، تمام اقوام و باشندگان تمام مناطق کشور سهم قابل قدر داشتند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که نظام کنونی در نتیجه قربانی ها، فداکاری ها و آرمان شهدا بدست آمد که باید به گونه بهتر از آن نگهداری شود.
معاون سیاسی ریاست الوزرا افزود که نظام اسلامی حامی آبادی، تقویت اقتصادی و تطبیق پروژه های بنیادی در ولایت ها است که با انجام آن، مقدار زیادی مشکلات مردم کاهش خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا