اخبارسیاستجامعهTOP

معاون اداری ریاست الوزرا، خدمت رسانی به مردم را وظیفه امارت اسلامی خواند

 

کابل ۲۱ حوت باختر

معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان در دیدار با والی نیمروز خدمت رسانی به مردم را وظیفه امارت اسلامی عنوان کرد.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی با شیخ محمد قاسم خالد، والی نیمروز در کابل دیدار کرده است.

دراین دیدار شیخ محمد قاسم خالد، پیرامون وضعیت اجتماعی، اقتصادی، امنیتی نیمروز، رسیدگی به عودت‌کننده‌گان و فعالیت‌ها و کارکرد‌های ادارات محلی آن ولایت به معاون اداری معلومات داد و گفت: مسوولان و مجاهدان نیمروز همیشه در امر خدمت به مردم و تامین امنیت تلاش می‌کنند.

والی نیمروز هم‌چنان در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی، خواست که در زمینه ایجاد کلینیک‌های صحی، بهبود وضعیت معارف و تطبیق پروژه‌های انکشافی درآن ولایت توجه خاص شود.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا خدمت رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف را وظیفۀ امارت اسلامی عنوان کرد و گفت مسوولان محلی تمام تلاش شان را جهت برقراری امنیت، رفاه و آسایش مردم به‌کار گیرند و در حد توان مشکلات مردم به خصوص عودت‌کنندگان را در عرصه‌های مختلف شناسایی و رفع کنند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان در پیوند به پیشنهادات ارائه شده از سوی والی نیمروز افزود که امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته در زمینه رسیدگی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا