اخبارجامعه

مسوولان یوناما: به نیازمندان در بامیان کمک صورت می گیرد

بامیان/۲۶حمل/ باختر

سرپرست دفتر ساحه‌یی یوناما مقیم در بامیان دیروز با مسوولان محلی آن ولایت دیدار کردند .

به گزارش آژانس باختر،سرپرست دفتر یوناما در بامیان با الحاج مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان دیدار نموده و پیرامون ادامه کمک‌های بشری و هماهنگی با موسسات بین‌المللی ودفتر یوناما در بامیان گفت وگو نمودند.

در ابتدا هیئت یوناما از همکاری‌ها و توجۀ جدی مقام ولایت سپاس‌گزاری نموده و در مورد برنامه‌های موسسات بین‌المللی از جمله یونسیار، یونسیف، اوچا، UNDP و هلال‌احمر معلومات ارائه نمودند.

سرپرست یوناما در بامیان از ادامه کمک‌های بشر دوستانه در بامیان خبرداده و افزود: به زودی در هماهنگی بامقام ولایت ، ولسوالان، مسوولان ادارات‌ ذی‌ربط و نمایندگان مردمی بامیان، توزیع کمک‌های بشری در ولسوالی‌ها و مرکز بامیان از سر گرفته می شود.

در همین حال، مقام ولایت بامیان با قدردانی از برنامه‌های موسسات بین‌المللی و خصوصا دفتر یوناما در این ولایت، گفت: ادارۀ محلی بامیان در تطبیق و تامین امنیت پروژه‌های موسسات ملی و بین‌المللی همکاری همه جانبه خود را اعلام می‌کند.

گفتنی است، که هدف از این دیدار سرپرست دفتر ساحوی یوناما با مقام ولایت بامیان ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌ها وفعالیت های موسسات بین‌المللی در مرکز و ولسوالی‌های بامیان عنوان شده است.خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا