اخباراقتصاد

طرح شاروالی هرات برای ساخت چندین پل هوایی

شهرهرات، 5 اسد، باختر
مسئوولان در شاروالی هرات می گویند که طرح ساخت چندین پل هوایی را در داخل شهر هرات زیرکار دارند.
حیات الله مهاجر شاروال ولایت هرات در گفتگو با آژانس باختر گفت که از آغاز سال روان این اداره ۳۲۰ میلیون افغانی عواید داشته که از این میان ۱۲۰ میلیون آن روی کار های پروژه ها به مصرف رسیده است.
مهاجر می گوید که بودجه پلان شده این ریاست که قرار است تا ختم سال جمع شود یک میلیارد ۱۱۵ میلیون افغانی است.
شاروال هرات می گوید که در طی شش ماه فعالیت در این اداره آرزوی تکمیلی پروژه های تنویر کامل شهر، داغگیری تمام سرک ها، ساخت ده ها تشناب در داخل شهر و جمع آوری بساطی ها را در جای مشخصی مد نظر داشته اما به دلیل کمبود بودجه بر آورده نشد.
همچنان شاروال هرات می افزاید که تمامی پروژه های نیمه کاره تا ختم سال تکمیل می شود و اگر بودجه بیشتر بدست ما قرار گیرد پلان ساخت پروژه های دیگر را نیز روی دست داریم.
حیات الله مهاجر شاروال هرات اضافه می کند که در اوایل کار در این اداره پلان ساخت چند پل هوایی را به خاطر حل مشکلات ترافیکی روی دست داشت اما به خاطر کمبود بودجه کار آن به تعویق افتاد.
این مقام علاوه می کند که در سال آینده چندین پل هوایی را به خاطر سهولت مردم به داخل شهر می سازد.
مولوی مهاجر می گوید آرزوی ساخت مارکت بین المللی که در آن صادارات و واردات به کشور ها صورت گیرد، ساخت سردخانه بزرگ و مجهز، ساخت چندین مارکت زیر زمینی، ساخت تفریحگاه های بزرگ کنار رود هریرود، کانال کشی سیستم فاضلاب شهری، و ساخت ترمینال های بزرگ و مجهز در بیرون از شهر را دارد تا در سال های آینده در هرات ساخته شود.
او در اخیر از مردم خواست تا آنچه را شاروالی برای شان می سازد حفظ نموده و با این اداره همکار باشند.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا