اخبارجامعه

شاروالی مزارشریف حشر عمومی را راه اندازی کرد

مزارشریف/ 4 قوس / باختر

شاروالی شهرمزارشریف دیروز حشر عمومی را برای پاک کردن شهر از وجود کثافات و جلوگیری از آب‌خیزی ها در زمستان پیشرو، راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ دراین حشر، مسوولان نواحی دوازده گانۀ و کارمندان شاروالی شهرمزارشریف با حرکت خودجوش و با راه اندازی حشر عمومی داخل شهر را از وجود زباله ها و کثافات پاک کردند.

مولوی قدرت الله طارق، شاروال شهرمزارشریف به رسانه ها گفت : حالا زمان آن رسیده است که شهر مزارشریف چهره پاک را به خود اختیار کند، چون پاکی و صفایی درنمای یک شهر تاثیر مثبت دارد و این اداره از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

طارق از تلاش های مداوم شاروالی مزارشریف در تطبیق نظم شهری خبر داد و گفت که به هیچ‌کس و هیچ شخصی اجازه داده نمی شود که نظم شهری را برهم بزند و خلاف مقررات و طرزالعمل شاروالی مزارشریف کار کند.

شاروال شهرمزارشریف روی تجمع آب در سرک ها و بندش جوی های کنار جاده اشاره کرد و گفت که یگانه دلیل عمدهٔ آن نبود کانالیزیسیون منظم شهری است و بر رفع این مشکل شهری به صورت جدی و قاطع تاکید کرد.

شاروال شهرمزارشریف از جغل اندازی چندین سرک آسیب پذیر در نواحی دوازده گانه خبر داد و گفت که روی شناسایی ساحات آسیب پذیر که شهروندان از سال‌های متمادی تا حال با آن مواجه اند، کار جریان دارد.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا