سیاستاخباراقتصادTOP

سرپرست وزارت معادن و پترولیم؛ سرمایه گذاران بااطمینان و شفافیت کامل روی منابع معدنی سرمایه گذاری کنند

کابل28 حوت باختر
سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدار با یک سرمایه گذار قرغزستانی گفت: سرمایه گذاران بااطمینان و شفافیت کامل روی منابع معدنی افغانستان سرمایه گذاری کنند.
دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم امروز با نشر این خبر گفته است: شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رییس کمپنی معدنکاری آلاتو قرغزستان و تیم همراهش دیدار کرد.
این سرمایه گذارقرغزستانی گفت: افغانستان و قرغزستان هردو دارای منابع معدنی فراوان می باشند و شرکت ما با داشتن تجارب و تجهیزات مدرن معدنکاری علاقمند سرمایه گذاری روی منابع معدنی مخصوصاً معادن طلا و انتیمونی در افغانستان می باشد همچنان کمپنی ما آماده است تا انجنیران افغان را در بخش های مختلف معدنکاری آموزش های عملی و تخنیکی دهد .
سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت: از تمام سرمایه گذاران که علاقمند سرمایه گذاری روی منابع معدنی درکشورما می باشند استقبال می کنیم، آنان می توانند با اطمینان و شفافیت کامل روی منابع معدنی افغانستان سرمایه گذاری کنند
همچنان شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با یک تن ازسرمایه گذاران هندو باور که جهت سرمایه گذاری روى معادن، تازه به کشور برگشته است ملاقات نمود.
در این دیدار موصوف از تصمیم آخر امارت اسلامی جهت استرداد ملکیت های غصب شده هندوها ابراز خرسندی کرده علاقمندى خويش را در بخش سرمايه گذاری روی معادن افغانستان بخصوص سنگ زغال،سنگ مرمر، سرب وجست اظهار داشت.
سرپرست وزارت معادن وپترولیم از علاقمندی این هموطن ما غرض سرمایه گذاری روی منابع منابع معدنی کشور استقبال کرده گفت: افغانستان خانه مشرک همه افغانان است و هموطنان هندو باور ما مانند سایر شهروندان در منابع و ثروت های افغانستان برابر شریک هستند ومی توانند طبق اصول و مقررات در تمام معادن افغانستان سرمایه گذاری نماید، وزارت معادن و پترولیم آماده هر نوع همکاری است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا