اخباراقتصادجامعه

سرپرست وزارت شهر سازی و اراضی: فضای کافی برای سرمایه گذاری در ساخت مسکن در کابل، هرات، قندهار و سایر شهرهای کشور وجود دارد

کابل ،3 اسد، باختر

سرپرست وزارت شهر سازی و اراضی در دیدار با سرمایه گذارن ایرنی گفت: فضای کافی برای سرمایه گذاری در ساخت مسکن در کابل، هرات، قندهار و سایر شهرهای کشور وجود دارد.

دفتر مطبوعاتی وزارت شهر سازی و اراضی امارت اسلامی امروز با نشر خبر نامه یی گفته است؛ در این دیدار مولوی حمدالله نعمانی سرپرست وزارت  شهرسازی و اراضی از سرمایه گذاران ایرانی  برای سرمایه گذاری در ساخت مسکن  حمایت کرد.

مولوی حمدالله نعمانی گفت که از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنیم و زمینۀ مناسب برای سرمایه گذاری در افغانستان را برای آنها فراهم می کنم.

او هم چنان افزود که فضای کافی برای سرمایه گذاری در ساخت مسکن در کابل، هرات، قندهار و سایر شهرهای کشور به ویژه در شهر جدید کابل وجود دارد که سرمایه گزاران می توانند که در بخش ساخت  ساز مسکن سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاران ایرانی و داخلی به آماده گی وزارت شهرسازی و اراضی برای سرمایه گذاری در ساخت مسکن اعلام آماده گی کرده افزودند که از امکانات خود برای انجام کارهای موثر در زمینه ساخت مسکن در افغانستان استفاده خواهند کرد.

بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا