سیاستاخبارTOPآموزش

سرپرست وزارت تحصیلات عالی:‌ به خواست ها و مشکلات موسسه تحصیلات عالی بادغیس رسیدگی می شود

کابل، ۱۵ قوس، باختر
شیخ الحدیث مولوی ندا محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی امروز در ادامه سفر های کاری به زون غرب کشور، ضمن دیدار از بخش های مختلف موسسه تحصیلات عالی بادغیس در یک اجتماع مردمی نیز شرکت کرد.
ریاست نشرات وزارت تحصیلات عالی با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است: درنخست سرپرست وزارت تحصیلات عالی از بخش های مختلف موسسه تحصیلات عالی بادغیس دیدن کرد، مشکلات این نهاد علمی را از نزدیک ملاحظه کرد.
سرپرست وزارت تحصیلات عالی همچنان در نشستی که با مسئولین و استادان این پوهنتون داشت خواست ها و مشکلات آنان را در قسمت تکمیل پروژه تعمیر نیمه کاره، دیوار احاطه نیمه کاره، تجهیز کتابخانه و تجهیز لابراتوار استماع کرده، در راستای تکمیل پروژه ها و رسیدگی به سایر بخش به آنان اطمینان داد.
همچنان سرپرست وزارت تحصیلات عالی در اجتماع که با حضورشماری از مسئولان ولایت بادغیس ، اعضای شورای علما، مجاهدین ، بزرگان قوم و محصلان برگزارشده بود،صحبت نموده از رشادت و قربانی های مردم ولایت بادغیس که در طول جهاد از خود نشان دادند، به نیکی یاد کرده گفت که وزارت تحصیلات عالی مطابق صلاحیت های کاری خویش و به پاس قربانی ها و شجاعت مردم قهرمان ولایت بادغیس هر آنچه که در توان داشته باشد، در حصه تقویت مراکز تحصیلی و ایجاد زمینه های بهتر تحصیلی به جوانان این ولایت دریغ نخواهد کرد.
متعاقباَ در این اجتماع معاون والی بادغیس، رییس شورای علما و به نمایندگی از استادان و محصلان نیز یک تن استاد و محصل صحبت کرده ضمن قدردانی از تشریف آوری سرپرست وزارت تحصیلات عالی به آن ولایت، خواست ها و پیشنهادات شان را در راستای تقویت و توسعه مراکز تحصیلی آن ولایت با سرپرست وزارت تحصیلات عالی شریک ساخته که از جانب وی در زمینه وعده همکاری داده شد.
به گفته منبع:‌ سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی روز های گذشته از مراکز علمی و تحصیلی ولایت هرات و مناطق زلزله زده آن ولایت نیز دیدن نموده، که در کنار ارزیابی نهاد های تحصیلی ولایت هرات، یک مقدار پول نقد را به آسیب دیدگان زلزله اخیر آن ولایت مساعدت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا