اخبارفرهنگTOP

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ با نمایندۀ خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار کرد

کابل / 13 میزان / باختر

ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز با دیبورا لیونز نمایندۀ خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان در دفتر کارش دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در این دیدار دو طرف در مورد روابط و همکاری‌های دو جانبه صحبت کردند.

در آغاز این دیدار، خانم دیبورا لیونز در رابطه به فعالیت‌های سازمان ملل متحد در افغانستان معلومات داد و گفت که این سازمان در بخش‌های صحت، معارف، تحصیلات، زراعت، کمک‌های بشردوستانه و دیگر بخش‌های مهم کار می‌کند و خاطر نشان کرد که این سازمان جهانی مانند گذشته در بخش‌های مختلف آمادۀ هر نوع کمک و همکاری با افغانستان است.

نمایندۀ خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان اطمینان داد که با کشورهای منطقه و جهان صحبت می‌کند و به منظور حمایت از افغانستان، پیشرفت‌ها و مشکلات این کشور را با آنها شریک خواهد کرد.

هم چنان ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز از کمک‌ها و همکاری‌های سازمان ملل متحد قدردانی کرد و بر همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد.

خیرخواه گفت که پالیسی امارت اسلامی افغانستان این است که مشکلات از راه تفاهم و مذاکره حل شود، نه با زورگویی و فشار.

وی افزودد که جهان با افغانان کمک و همکاری کند، اما بگذارد که آنان خود تصمیم بگیرند.

به گفتۀ ملا خیرالله خیرخواه؛ اکنون فساد در افغانستان به صفر تنزیل یافته است و جهانیان می‌توانند با اطمینان کامل به فعالیت‌ها و همکاری‌های شان ادامه دهند.

هم چنان سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ خاطر نشان کرد که امارت اسلامی افغانستان به خاطر آرامی و آسایش مردم کار می‌کند و می‌خواهد که شرایط بهتر زندگی را برای آنان مهیا کند.

در پایان این دیدار، در بخش‌های مختلف بر همکاری‌های مشترک تاکید شد.

وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا