اخبارفرهنگجامعهTOP

رییس جمهوری: زمان آن فرا رسیده است که جهان اسلام در یک صف، مقابل گروه های تروریستی ایستاده شوند

کابل/۲۵ثور/ باختر
محمد اشرف غنی رییس جمهوری در جریان هفتۀ مسجد، شام دیروز مسجد جامع شاه دوشمشیره را افتتاح کرد و نماز شام را در آنجا ادا کرد.

ابتدا مسوولان وزارت شهرسازی و اراضی و وزیر ارشاد، حج و اوقاف در رابطه به بازسازی مسجد شاه دوشمشیره معلومات دادند و از توجه خاص رییس جمهوری به بازسازی و اعمار مساجد در ولایت ها و ولسوالی ها به شمول مسجد شاه دو شمشیره، تشکر کردند.

رییس جمهوری پس ازشنیدن معلومات آنان، با تبریکی به شهروندان به خاطر بازسازی مسجد شاه دوشمشیره، گفت که هرخانوادۀ کابل از این مسجد یک خاطره دارد و جای خوشی است که امروز دوباره به آنان هدیه می شود.
رییس جمهوری حملۀ تروریستی دیروز بر نمازگزاران مسجد جامع حاجی بخشی در ولسوالی شکردره را تقبیح کرد و مراتب تسلیت خویش را به خاطر شهادت امام و نمازگزاران مسجد متذکره ابراز کرد و گفت: امروز زمان آن فرارسیده است که جهان اسلام در برابر گروه های تروریستی در یک صف واحد ایستاده شوند و حمله بر مساجد و ملا امامان ما، نقض آشکار تمام اصول اسلامی، بشری و انسانی است .

رییس جمهوری کشور در اخیر سخانش، گفت: حفاظت از علمای کرام و عزت آنان، وظیفۀ همه ما به خصوص وظیفۀ حکومت است و غم آنان به شمول شهادت دختران معصوم، غم تمام ملت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا