اخبارامنیتTOPصحت

رییس جمهوری از میدان هوایی بگرام بازدید کرد

کابل/۱۸سرطان/ باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری قبل از ظهر امروز از بخش های مختلف میدان هوایی بگرام که پس از خروج نیروهای بین المللی مسئولیت های آن به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان انتقال شده است، دیدن کرد.

ابتدا بریدجنرال اسدالله کوهستانی،  گزارش تفصیلی از وضعیت میدان هوایی بگرام ارائه کرد  و برنامه های آیندهٔ خویش را که شامل اکمالات، تجدید منسوبان، ایجاد کمربندهای امنیتی و حفظ و مراقبت تاسیسات می شد، با رییس جمهور شریک کرد.

رییس جمهوری پس از شنیدن معلومات و پیشنهاد های متذکره، گفت که برای مدیریت زندان بگرام باید هیئتی جهت گماشتن افراد با ظرفیت و مسلکی، موظف شود.

رییس جمهوری افزود که در قسمت انتقال و جا به جا کردن وسایل و تجهیزات میدان هوایی بگرام یک تیم بین الوزارتی بخش امنیتی بررسی خویش را انجام دهد که وسایل و تجهیزات منقول و غیر منقول مشخص شود و پس از اولویت بندی، اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

همچنان رییس جمهوری کشور با بازدید از بخش های مختلف شفاخانهٔ میدان هوایی بگرام، گفت که یک بخش شفاخانه شهید محمد داوود خان به این‌جا انتقال شود و در مورد این‌که از این شفاخانه منحیث شفاخانهٔ ملکی، نظامی و یا مختلط استفاده شود، بررسی صورت گیرد و در زمینهٔ جلب و جذب کارمندان مسلکی آن نیز اقدام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا