اخبارورزش

رقابت‌های والیبال دایکندی با قهرمانی تیم آزادی پایان یافت

کابل، ۴ قوس، باختر
بازی نهایی رقابت‌های والیبال دایکندی با قهرمانی تیم آزادی در برابر تیم اتحاد به پایان رسید.
دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش، در خبرنامه‌یی گفته است که این بازی با نتیجه ۲- ۳ به نفع تیم آزادی به پایان رسید.
این رقابت‌ها از سوی فدراسیون والیبال در همکاری با آمریت تربیت بدنی و ورزش دایکندی میان چهار تیم برای دو روز در شهر نیلی برگزار شده بود.
هم‌چنان، نزدهمین‌دور مسابقات خزانی کیک بکسینگ در بلخ میان ۵۴ ورزشکار از سرتاسر بلخ به پایان رسید.
این رقابت‌ها به منظور انتخاب ورزشکاران برتر برای تیم منتخب کیک بکسینگ بلخ در باشگاه مرکزی این رشته ورزشی برگزار شده بود.
همین‌گونه مسابقابت کورش در سمنگان با برنده شدن ۲۵ کورش‌کار از میان ۸۰ تن پایان یافت.
رقابت‌های یادشده از سوی نماینده‌گی فدراسیون کورش به هماهنگی آمریت ورزشی سمنگان راه‌اندازی شده بود.
هم‌چنان، ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش ، از پایان یافتن رقابت‌های قهرمانی بزکشی میان ۷۰ چاپ‌انداز در جوزجان خبر داده است.
فدراسیون بزکشی همراه با آمریت تربیت بدنی و ورزش جوزجان، این رقابت‌ها را برای یک روز در میدان بزکشی پل خراسان شهر شبرغان به منظور آماده سازی چاپ‌اندازان به رقابت‌ها پیشرو برگزار کرده بود.
طبق یک خبر دیگر این ریاست؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هلمند با قهرمانی تیم هارون پوپل به فرجام رسید.
در بازی نهایی این رقابت‌‌ها تیم‌های هارون‌پوپل و بارک تیمیلین به مصاف هم وارد میدان شدند و در فرجام با نتیجه ۰-۰ مساوی پایان یافت و تیم هارون‌پوپل با کسب ۳۸ امتیاز قهرمان این رقابت‌ها شد.
این رقابت‌ها میان هشت تیم از سوی آمریت تربیت بدنی و ورزش هلمند، درهماهنگی با نماينده گی فدراسیون فوتبال برای ۵۶ روز به هدف شناسایی بهترین تیم برای زون جنوب این ولایت برگزار شده بود.
همین‌گونه، تیم ریحان قهرمان رقابت‌های فوتسال در هلمند تحت نام «جام سلطنت» شد.
گفتنی است که این رقابت‌ها میان ۱۶ تیم در جمنازیوم ورزشی ستار در هلمند برگزار شد و در بازی نهایی تیم‌های فیس غنی و ریحان به مصاف هم رفتند و با نتیجه ۲/۳ به سود تیم ریحان به پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا