سیاستاخبارTOPآموزش

رادیوی پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون لغمان افتتاح شد

کابل، ۲۷ قوس، باختر
سرپرست وزارت تحصیلات عالی در سفر رسمی به ولایت لغمان به ارزش بیش از پنج میلیون افغانی رادیوی پوهنځی ژورنالیزم پوهنتون لغمان را افتتاح و به بهره برداری سپرد.
ریاست نشرات وزارت تحصیلات عالی با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ این رادیو به هدف کار های عملی محصلان ساخته شده است که آنان را در زمینه کار های عملی کمک خواهد کرد.
درمحفلی که به همین مناسبت باحضور والی لغمان، رئیس شورای علما، مسوولان ادارات ولایتی، هیئت رهبری پوهنتون، استادان و محصلان ولایت لغمان برگزار شده بود :‌شیخ الحدیث مولوی ندا محمد ندیم در صحبتی، استادان و محصلان را در پیشرفت علم و تلاش در راستای درس های شان تشویق نموده از آنان خواست که کشور شان را خودشان آباد کنند.
سرپرست وزارت تحصیلات عالی تاکید کرد که رهبری امارت اسلامی متعهد به پیشرفت تحصیلات عالی در کشور بوده و دراین زمینه هر گونه تقاضای مارا پذیرفته اند.
سرپرست وزیر تحصیلات عالی همچنان درنشستی با رهبری و رییسان پوهنځی های پوهنتون لغمان، مشکلات و پیشنهادات آنان را که شامل ایجاد پوهنځی های کمپیوتر ساینس و وترنری، ساخت تالار جلسات و راه اندازی یک تعداد پروژه های دیگر بود استماع نمود، برعلاوه منظوری بعضی از این پروژه ها، به آنان توصیه های لازم نمود که جهت ایجاد برنامه ماستری کار کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا