اخباراقتصادجامعه

رئیس ادارۀ ملی ستندرد بر کیفیت اجناس تأکید کرد

کابل، 28 سرطان، باختر
ملا فیض الله تمیم رئیس عمومی ادارۀ ملی ستندرد در دیدار با سعید صدیقی معاون اتاق تجارت هرات و شماری از تجار ملی، بر کیفیت اجناس تأکید کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در خبرنامه‌یی که امروز این اداره منتشر کرده، آمده است که در این دیدار رئیس ادارۀ ملی ستندرد، تضمین کیفیت اجناس و مصئونیت و سلامتی مردم کشور را یکی از اصول اساسی این اداره دانسته و خاطر نشان کرده است که فساد یک پدیدۀ مخرب است که تاثیرات ناگواری بر ملت و حکومت دارد.
وی به تاجران ملی کشور اطمینان داده است که ادارۀ ملی ستندرد در هر نوع شرایط در کنار و همکار آنان است و مسئولان این اداره تلاش خواهند کرد که به مشکلات آنان به گونۀ جدی رسیدگی شود.
در همین‌حال، معاون اتاق تجارت هرات نیز وعده داده است که به همکاری‌های خود با ادارۀ ملی ستندرد ادامه خواهد داد.
گفتنی است که ادارۀ ملی ستندرد در سال 1386 خورشیدی به عنوان ادارۀ مستقل در چوکات تشکیلات اساسی دولت گنجانیده شد و انکشاف، تقویت و ایجاد زیربنای ملی کیفیت، بهبود کیفیت اموال تجارتی (وارداتی و صادراتی) محصولات تولیدی و پروسه‌های خدماتی، تثبیت نورم‌های مصرفی جهت استفادۀ موثر از منابع ملی و اقتصادی، تأمین صحت و مصئونیت مستهلکین و حفاظت محیط زیست و تشویق سکتور خصوصی جهت سهم‌گیری در پروسه‌های ستندرد سازی از اهداف مهم این اداره به شمار می‌رود.وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا