اخبارامنیت

دو عضو قطعۀ لیزری طالبان  در بغلان بازداشت شدند

پلخمری/ 15حمل/ باختر

پولیس مبارزه با تروریزم قومندانی امنیۀ بغلان دو عضو ارشد قطعۀ لیزری طالبان را که در شاهراه های بغلان- کندز و بغلان- سمنگان مصروف فعالیت ضد دولتی بودند امروز از ولسوالی خنجان آن ولایت بازداشت کرد.

 احمد جاوید بشارت، سخنگوی پولیس بغلان به خبرنگار آژانس باختر گفت که افراد بازداشت شده باشندگان ولایت خوست و عضو ارشد قطعۀ لیزری طالبان در بغلان بودند که به تازگی یکی ازآنان به صفت ولسوال و مسوول نظامی گروه طالبان برای ولسوالی صبری خوست گماشته شده است.

به گفتۀ بشارت، افراد بازداشت شده اعتراف کرده اند که در حمله های گروهی بر قرارگاه ها و پاسگاه های امنیتی در مسیر شاهراه بغلان- کندز و بغلان- سمنگان دست داشته اند.

طبق یک خبر دیگر، سید اشرف سادات، قومندان امنیۀ بغلان امروز از پاسگاه های امنیتی شاهراه‌ پلخمری – دوشی آن ولایت بازدید کرد.

بشارت هدف از این بازدید را تقویت مورال رزمی منسوبان پاسگاه های امنیتی مسیر شاهراه پلخمری – دوشی عنوان کرد.

سادات از ایجاد پاسگاه های بیشتر امنیتی در مسیر شاهراه عمومی بغلان نیز وعده داد و تامین امنیت شاهراه ها را جز اولویت کاری خود خواند.

قومندان امنیۀ بغلان روی اهمیت ونقش همکاری مردم با پولیس تاکید کرد و از باشندگان خواست حین برخورد با فعالیت های مشکوک به اسرع وقت به نزدیکترین پاسگاه امنیتی اطلاع دهند. محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا