اخبارجامعه

دشت ‌آبدان کندزبزرگترین تفریح‌ گاه کشور

کندز/ 10 حوت/ باختر

با فرا رسیدن فصل بهار دشت ‌آبدان ولایت کندز که در بیست کیلو متری شمال، مرکز کندز موقعیت دارد سرسبز شده است و باشند‌گان ولایت های شمال وشمال ‌شرق کشوربرای تفریح و میله به ‌این دشت می‌ آیند وبه میله وتفریح می پردازند.

در همین حال شماری از باشند‌گان که از نقاط مختلف کشور به خاطر تفریح به این دشت آمده اند به خاطر تامین امنیت درآن ‌ولایت ابراز خوشی می کنند و مردم در اطراف و اکناف این دشت سرسبز مصروف تفریح و میلۀ‌ بهاری اند.

این باشند گان با اظهار خوشی از مسوولان امارت اسلامی می‌خواهند تا به سطح کشور امنیت را تامین کنند تا مردم شب و‌ روز در فضای امنیت کامل به زند‌گی شان ادامه بدهند.

هرچند این دشت تاکنون طور کامل سرسبز نشده است اما روز های جمعه هزاران تن برای تفریح و سرگرمی به‌این دشت می آیند وبه تفریح خوشی می پردازند.

در همین حال قاری محمدزاهد نظامی، معاون استخبارات کندز می‌گوید که نیرو های امنیتی به‌ ویژه نیرو های استخبارات آمادگی کامل برای تامین امنیت این دشت را دارد و مردم بدون تشویش می‌توانند به ‌این دشت به خاطر تفریح بیایند.

وی افزود که از شش ماه بدین‌ سو هیچ‌ گونه رویداد ضد امنیت دراین‌‌ ساحه رخ نداده است و نیرو های امارت اسلامی فضای مصوون امنیتی را برای مردم کندز مساعد کرده اند.

گفتنی است که در سال‌های اخیر از اثر جنگ‌ ها مردم نمی‌توانستند میله‌های بهاری شان‌ را در دشت آبدان برگزار کنند، اما شهروندان می‌گویند که امسال هیچ‌گونه نگرانی امنیتی دراین زمینه وجود ندارد.

دشت آبدان از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی برای میله‌های مردم در شمال است، که هم‌اکنون مردم آرام آرام از نقاط مختلف کشور به ‌ویژه ولایت‌های همجوار به این دشت سرسبزبه خاطر تفریح ومیله می آیند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا