اخبارجامعه

در سال گذشته ۱۴۴ هزار تذکره در ولایت بغلان توزیع شده است

کابل ۱۳ حمل باختر
ریاست احصائیه و معلومات ولایت بغلان در سال گذشته برای نزدیک به ۱۴۴ هزار تن تذکره توزیع نموده است که ۱۱۱ هزار و ۴۳۳ آن تذکره الکترونیکی و ۳۲ هزار و ۴۷۸ تذکره کاغذی میباشد.
به اساس معلومات ریاست احصاییه و معلومات به آژانس باختر:‌ مولوی گل‌رحمن رحمانی، رئیس احصائیه و معلومات ولایت بغلان می‌گوید که روزانه حدود ۸۰۰ متقاضی به این اداره برای دریافت تذکره و سایر خدمات مربوط به تذکره الکترونیکی و کاغذی مراجعه می‌نمایند.
رحمانی می‌افزاید که بدون ولسوالی دندغوری که تازه در تشکیلات اداری این ولایت افزوده شده است به‌شمول مرکز در ۱۴ ولسوالی این ولایت نمایندگی توزیع تذکره فعال می باشد.
رییس احصاییه و معلومات بغلان می افزاید که اداره آنان در سال ۱۴۰۲ توانسته برای بیش‌تر از ۱۰۰۰ تن خدمات اصلاح تذکره کاغذی و برای بیش از ۲۱ هزار تن دیگر خدمات ثبت وقایع حیاتی که شامل (۱۸ هزار و ۵۹۸ کارت تولد، یک هزار و ۲۲۸ پارچه فوتی و یک هزار و ۳۳۵ ثبت ازدواج) می‌گردد، را ارایه نماید.
قابل ذکر است که در سطح ولایت بغلان دو مرکز توزیع تذکره الکترونیکی فعال می باشد که افزون بر توزیع تذکره جدید خدمات پس از توزیع نیز فعال بوده و برای متقاضیان خدمات ( ثبت تولد و ازدواج، توزیع تذکره مثنی و تجدید عکس) ارایه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا