اخبارجامعه

خانواده های شهدای رویداد اخیر در امام صاحب کندز کمک دریافت کردند

کندز-۶ثور-باختر
هیئت اعزامی مرکز، دیروز در حالیکه رهبری ملکی و نظامی کندز با ایشان همراه بودند، به ولسوالی حضرت امام صاحب رفتند با مسوول مدرسه مولوی سکندر و خانواده‌های قربانیان آن مدرسه دینی، ابراز همدردی و غم‌شریکی کردند.
این هیئت؛ کمک‌های نقدی امارت اسلامی را که برای هر خانواده شهید مبلغ یک‌صد هزار افغانی درنظر گرفته شده بود، به آنان توزیع نمود.
با گذشت ۳ روز از رویداد خونین ولسوالی حضرت امام صاحب ولایت کندز، هیئتی متشکل از نمایند‌گان ریاست‌الوزرا، وزارت‌های دفاع امور داخله و ریاست عمومی استخبارات به ‌ریاست مولوی عبدالحق معین وزارت امور داخله تعیین و به کندز سفر کردند تا با خانواده‌های قربانیان انفجار در مسجد مولوی سکندر ولسوالی حضرت امام‌صاحب ابراز همدردی و غم‌شریکی نموده، ضمن دستگیری از خانواده‌های آنان چگونه‌گی رویداد را نیز مورد بررسی قرار دهند.
در همین حال هیئت اعزامی مرکز در حالی‌که ملا نثاراحمد نصرت والی کندز، مولوی رحمت‌الله محمد آکا قومندان قول اردو ۲۱۷ عمری، قاری احمدالله بدر قومندان امنیه، ملا نجیب‌الله هارون رییس استخبارات ولایت کندز و برخی از مسوولان ملکی و نظامی دیگر نیز با ایشان هم‌راه بودند، به‌ولسوالی حضرت امام صاحب سفر نموده با خانواده‌های قربانیان رویداد و مسوول مدرسه مولوی سکندر دیدار نمودند. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا