اخبارTOPورزش

تیم فوتسال زیر سن 19 سال با کسب مقام نائب‌قهرمانی به کشور برگشت

کابل / 2 حوت / باختر

تیم ملی فوتسال زیر سن 19 سال افغانستان امروز به کشور برگشت و مورد استقبال مسوولان کمیتۀ ملی المپیک و شهروندان کشور قرار گرفت.

تیم فوتسال زیر سن 19 سال افغانستان توانست در رقابت‌های آسیای مرکزی مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در محفلی که به همین مناسبت در کابل برگزار شده بود، نظر محمد مطمئن رییس کمیتۀ ملی المپیک گفت که تبلیغات دشمن در بیرون از کشور در مورد ورزش افغانستان به خصوص در مورد فوتبال وجود دارد، اما با آن هم امروز مردم افغانستان در مدت کم شاهد یک دست‌آورد بزرگ استند.

وی از حمایت امارت اسلامی به‌ویژه رهبری کمیتۀ ملی المیپک از ورزشکاران کشور اطمینان داد و از تلاش‌های تیم فوتسال و مسوولان این بخش قدردانی کرد.

از سوی دیگر، محمد یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال افغانستان در مورد اهمیت ورزش صحبت کرد و گفت: با وجود محدودیت‌های که جهان بر افغانستان وضع کرده است، اما ورزش این کشور جایگاه خود را در سطح آسیا دارد و پیروزی تیم فوتسال افغانستان نشان داد که افغانستان هیچگاه شکست نخواهد خورد.

وی اطمینان داد که فدراسیون فوتبال افغانستان با وجود همه محدودیت‌ها، ارادۀ قوی دارد که در تمامی مسابقات اشتراک کند و برای افغانستان افتخار بیافریند.

کارگر خواهان حمایت هرچه بیشتر امارت اسلامی افغانستان از ورزش و ورزشکاران شد.

در همین‌حال، حافظ احمدجان ځدران معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان بر اتحاد و اخلاق نیک ورزشکاران تاکید کرد و آنرا عامل اصلی پیروزی و کسب افتخارات عنوان کرد.

در پایان این محفل مسوولان کمیتۀ مل المپیک به هیئت و اعضای تیم ملی فوتسال تحایف مورد نظر را اهدا کردند.

گفتنی است که این بازی‌ها در بیشکک پایتخت قرغیزستان راه اندازی شده بود که در پایان،  تیم فوتسال ایران مقام اول را کسب کرد و تیم ملی فوتسال افغانستان نایب قهرمان شد.

وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا