آموزش

اطلاعیه وزارت تحصیلات عالی

کابل / 19 اسد / باختر
ادارۀ انکشافی و همکاری کشورسویس درافغانستان، از اهدای شماری از بورس های آزاد تحصیلی دردورۀ دکتورا (PhD)، فوق دکتورا (Post Doctorate) و بورس تحصیلی دورۀ تحقیقاتی (Research) برای یک تعداد کشور ها به شمول افغانستان برای سال های تحصیلی ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳ خبر داده است و خواهان معرفی نامزدان واجد شرایط از پوهنتون های دولتی و خصوصی افغانستان شده است.
ادارۀ انکشافی و همکاری سویس بعد از تکمیل و جمع آوری اسناد نامزدان، آن را جهت ارزیابی به سفارت سویس در اسلام آباد ارسال می کند، نامزدان غرض طی مراحل بعدی از جانب سفارت سویس و کمیسیون فدرال سکالرشیپ ها مطلع خواهند شد.
برای معلومات بیشتر در مورد بورس های مذکور، نامزدان می توانند به پست الکترونیکی [email protected] مراجعه کنند.
همچنان خاطر نشان می شود که روند ثبت نام بورس های مذکور آزاد است و تمام طی مراحل آن توسط خود متقاضی انجام می شود و درصورت قبولی، پذیرش نامه های شان از سوی مرجع بورس دهنده به ایمیل آدرس شخصی نامزدان متقاضی ارسال می شود.
بناً به اطلاع علاقمندان واجد شرایط بورس مذکور رسانیده می شود، در صورتی که خواهان ثبت نام در بورس های تحصیلی کشور مذکور باشند، اسناد نامزدی خود را بعد از اخذ سایر فورم ها از دفتر پذیرش وزارت تحصیلات عالی قبل از تاریخ ۲۰ سپتمبر ۲۰۲۱ مطابق ۲۹ / سنبله /۱۴۰۰ به دفترمذکور دوباره تسلیم کنند.
احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا