اخبارجامعه

آتش‌سوزی در شرق تهران سبب جان باختن شش کارگر افغان شد

 

کابل ۱ ثور باختر

در نتیجه یک آتش سوزی در یک کارگاه ساختمانی در شرق تهران، ۶ کارگر افغان که در آنجا کار می‌کردند، جان باختند.

براساس گزارش رسانه؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۱ بعد از ظهر روز پنج‌شنبه به وقت محلی رخ داده و در آن ۶ کارگر «غیر ایرانی»، جان باخته‌اند و یک کارگر دیگر زخمی شده‌است.

براساس گفته‌های مقامات ایرانی؛ این حادثه در شاهراه شهید یاسینی در شرق تهران در اتاق‌هایی که محل استراحت کارگران بود «به دلیل نامشخص» رخ داده و یک کارگر موفق شده بود از محل حادثه خارج شود، اما به دلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شده است.

اما آنان گفته‌اند که علت وقوع این حادثه تحت بررسی است و اگرچه آنان در مورد هویت این جان‌باخته‌گان اطلاعاتی نشر نکردند و اما جمعیت زیادی از مهاجران افغان نیز در ایران مصروف کارگری هستند.

رسانه‌ها گزارش می‌دهد که پیشتر، از وقوع انفجار در این کارخانه گزارش شده بود؛ اما سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران این موضوع را رد کرده و گفته انفجاری رخ نداده است.

چندی پیش نیز از جان باختن یک کارگر افغان در نتیجه آتش‌سوزی در یک کارخانه در تهران گزارش شد و بربنیاد اطلاعات گزارش‌ها، حدود ۲۰ روز قبل هم در نتیجه آتش‌سوزی در یک کارخانه در شهر شیراز ایران، ۶ کارگر افغان زخمی شده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا