اخبارسیاستجامعهTOP

معاون والی هرات: ما به جنگ فکری و روانی دشمن روبرو هستیم

هرات۹ دلو باختر
در نشستی با حضور داشت شماری از مسوولان محلی هرات و ده ها تن از مجاهدین امارت اسلامی روی برجسته نمودن فعالیت های حکومت بحث و گفتگو صورت گرفت.
مولوی حیات الله مهاجر معاون والی هرات می گوید که دشمنان کشور هنوز بگونه پیهم سعی دارند تا دستاوردهای حکومت را دست کم گرفته و پروپاگندهای شانرا به خورد مردم بدهند.
معاون والی هرات می گوید که فعالیت های درخشان امارت اسلامی برای مردم واضح شده و مردم در کنار حکومت به آبادی کشور فکر می کنند.
در ادامه مولوی مهاجر می گوید نشر پروپاگند تنها راه یک بخشی از جنگ ناکام روانی و تبلیغاتی دشمن است .
در همین حال مولوی شمس الله صمیم مسئول بخش مطبوعات دفتر سخنگوی امارت اسلامی افغانستان می گوید که دشمن می خواهد توسط اتهامات پوچ ضعف خود اختلافات داخلی، توجه مردم را ازحکومت به سوی دیگری معطوف بدارد.
وی می گوید که باید مجاهدین امارت اسلامی در تلاش خنثی سازی تبلیغات دشمن باشند و به جنگ فکری دشمن غالب شوند.
درین نشست، مولوی احمد الله متقی رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات بیان داشت که ملت افغانستان یک ملت واحد است و مجاهدین روی وحدت واتحاد کار کنند و از اختلافات مذهبی جلو گیری کنند.
رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات به مجاهدین و مبارزین امارت اسلامی تاکید نمود که اداره اطلاعات وفرهنگ هرات در کنار تان بوده و در بیان دستاوردهای حکومت امارت اسلامی به امکانات فراهم می کند.
در این نشست رئیس شهرسازی، معاون ارتباط خارجه و شمار دیگر ازمسولان محلی نیز به ایراد سخن پرداخته و تاکید به ارایه خدمت صادقانه به مردم‌نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا