گزارش ها

مفتی عبدالقوی که مفتی ها را در پاکستان رسوا ساخت

کابل باختر/ 5/ سرطان
افتضاح و رسوایی بزرگتر از این برای جامعه مذهبی کشور که ادعا های بلند دارد چه بوده میتواند که مفتی آن به فکر خوش گذرانی باشد و خود عامل ترویج فساد اخلاقی درجامعه شود.
مفتی عبدالقوی عضو کمیسیون رویت هلال در پاکستان و یکتن از علمای سرشناس آنکشور ماجرای خلق نموده است که جامعه مذهبی پاکستان، کشور راکه برای دیگران فتوا صادر میکند ازجهاد سخن میگوید ، انتحار و آدم کشی را درکشور همسایه و مسلمان خود روا میداند، مگر سروکله مفتی آن بایک مودل و رقاصه پیدا میشود.
مفتی عبدالقوی که ادعا های بلند رامطرح میکرد و بسا از شهروندان پاکستان وبسا از جهاد گران درافغانستان از فتوا و امر او متاثر بوده اند، اخیراً سروکله وی دریکی ازهوتل های شهرکراچی با قندیل بلوچ ، مودل و رقاصه مشهور پاکستان پیدا شد.
قندیل بلوچ گفته است که مفتی عبدالقوی خان برای او چند بار پیشنهاد ملاقات کرد و باری هم برای او گفت که میخواهد هلال را درچشم توببینم .
این ملاقات دریکی از هوتل شهر کراچی صورت میگیرد و درحالیکه قندیل خانم کلاه قره قلی مفتی صاحب عبدالقوی خان را به سر دارد با او عکس میگیرد، سخن میزند ، قصه میکند و بالاخره روز خوشی را سپری می نماید.
اکنون این سوال به میان می آید که دیدار مفتی صاحب با یک رقاصه چه معنا دارد این آقا چندی پیش نبرد و اقدامات تروریستی را درافغانستان واجب معرفی کرده بود.
مگر حالا با یک رقاصه با چهره خندان شانه به شانه در حالیکه قندیل آزادی خاصی را برای خود قایل است و کلاه مفتی صاحب را برسردارد با او عکس میگیردو قصه های شیرین می نماید.
بعدازآنکه تصاویر این دو در صفحات اجتماعی رد وبدل شد مفتی عبدالقوی واکنش نشان داد و گفت که این ملاقات به اساس درخواست قندیل صورت گرفت تا برای او بگوید که نماز بخواند راه شریعت را درپیش گیرد و بالاخره برای او امرونهی کند.
اگر این گفته های مفتی عبدالقوی را قبول کنیم و او را یک مرد خیراندیش حساب نمایم چرا چنین یک دعوت دریک خلوت ، دریک هوتل آنهم در فضای که قندیل بلوچ آزادی خود را داشت تا سرحد که کلاه مفتی صاحب را به سرمیگذارد و عکس میگیرد . اگر هدف مفتی عبدالقوی از امر و نهی به آدرس قندیل بلوچ بود. این گفته ها که اززبان خودش بیرون میشود و در تیلفون همراه قندیل بلوچ ثبت است که من میخواهم هلال را در چشمان توبینم چگونه توجیه شده میتواند.
آنچه را مفتی عبدالقوی انجام داد دیگر چلوصاف  اواز آب برآمده است او رسوا شد و با خود جامعه مذهبی پاکستان را با یک افتضاح ورسوایی مواجه ساخت . زیرا او ثابت نمود که در عقیده وایمان خود آدم سست عقدی است حتا میتواند تمام ارزش های دینی خود درپای یک رقاصه بریزد اگر چنین نیست مفتی عبدالقوی در اتاق خلوت با قندیل بلوچ چه کرده حرف واضح این است که اسلام درپاکستان سیاسی است تا عقیدتی، مفتی های زیادی دراین کشور اند که حرف های نیک و ارشادات نیک میکنند. مگر عملکرد شان با حرف شان متفاوت است.
اگر امروز مفتی عبدالقوی با رقاصه خلوت می نماید چند روز پیش پولیس پاکستان بوتل های شراب را از منزل محمد طاهر اشرفی رییس علمای پاکستان دریافت کرد طاهر اشرفی نیز دربرابر افغانستان اشک تمساح میریزد و بارها از جهاد سخن گفته مگر دخترهای نازدانه اش در عالی ترین دانشگاه های لندن درس میخوانند به همین سان علمای دیگر پاکستان حرف از جهاد وجنگ درافغانستان به زبان دارند مگر هیرا بازارلاهور وسینما های شهر های کراچی و پشاور را فراموش میکند که درآنجا فلم های ضد اخلاقی به نمایش گذاشته میشود و درهیرا بازار رقاصه های زیادی زمینه مصروفیت های ضداخلاقی را برای شهروندان پاکستان مساعد ساخته است.
به همینسان مفتی و مولانا های دیگری درپاکستان اند که آغشته به فساد اند از یهود و نصارا پول میگیرند و مسلمانان را به جان هم می اندازند مگر درافغانستان درمسند قضا قرار میگیرند و ما را کیفر میکنند.
اینها نمایانگر آن است که مفتی ها در پاکستان عامل فساد درکشور شان اند و وقت آن فرارسیده که مردم مسلمان پاکستان با این دلالان این که دستاویز و افزاری دردست دشمنان اسلام اند تصفیه حساب نمایند و شرآنها را از اجتماع شان کوتاه سازند . ضمناً برای جامعه مذهبی پاکستان ضروراست که اول به فکر اصلاح خود برآیند ، کلاه خود را نگهدارند بعداً به فکر امر و نهی و تکفیر و تاکید دیگران باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا