فرهنگ

حسینه صافی : دافا درراستای معرفی فرهنگ افغانستان نقش ارزشمند داشته است

کابل 6 دلو باختر
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز دردیدار با رییس موسسه " دافا "  درکابل ، فعالیت های  این موسسه را دربخش فرهنگی ارزشمند دانست.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر، دراین دیدار رییس موسسه دافا دررابطه به فعالیت ها و برنامه های آن موسسه معلومات داد و از پروژه های این موسسه به ویژه دربالا حصارکابل، به همکاری بنیاد فرهنگی آغاخان وسروی پروژه باستانشناسی درواخان ولایت بدخشان ، یاد کرد .
او گفت که  دافا از50 سال به این سو درولایت هلمند دربخش باستانشناسی کارکرده است وعلاقه مند است که درولسوالی نادعلی این ولایت نیز درراستای باستانشناسی و سروی، کارکند.
همچنان رییس دافا خواهان ایجاد کمیته مشترک میان وزارت اطلاعات وفرهنگ و آن نهاد  به خاطر برگزاری یکصد مین سالگرد فعالیت های فرهنگی دافا ، درکابل شد .
حسینه صافی از فعالیت های فرهنگی دافا درافغانستان ستایش کرد و گفت که این نهاد در راستای معرفی فرهنگ افغانستان نقش ارزشمند داشته است.
همینگونه سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ دررابطه به ایجاد کمیته مشترک به خاطرتجلیل از یکصد مین سالگرد فعالیت های فرهنگی دافا، نیزهمکاری و آمادگی این وزارت را ابراز کرد.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا