اخبارآموزش

کارگاه علمی و آموزشی مسایل اداری، برای مسوولان نواحی مختلف شهرکابل، برگزارشد

کابل / 10 حوت / باختر
شاروالی کابل به منظور بهبود امور نهاد های مربوط، کارگاه علمی و آموزشی مسایل اداری را برای مسوولان نواحی مختلف شهرکابل برگزارکرد .
به گزارش آژانس باختر؛ درآغاز این کار گاه، مولوی عبدالرشید شاروال کابل درصحبتی گفت: مسوولیت های سنگینی که بدوش مسوولان سپرده می شود؛ لازم است که با حس مسوولیت پذیری و با راهکارهای بهتر مدیریتی آن را انجام دهند و خدمت کنند.
وی، افزود که از طریق این کارگاه، سطح مسوولیت ها و صلاحیت های کاری معرفی می شود که برای آبادی و ایجاد سهولت های محیطی و شهری گام های استوار برداشته شود.
بعد، مولوی حبیب الرحمن منصور معین امور اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل صحبت کرد و گفت که این کارگاه در برگیرندۀ شیوه های موثر و بهتر اجراات مسوولان است؛ تا زمینه رشد اقتصادی و اجتماعی، بهبود ثبات و ترغیب انکشاف اقتصاد محلی و تقویت قرارداد اجتماعی میان مردم و حکومت به گونه واقعی آن تمثیل شود.
همچنان براساس یک ساختار موثر، دستگاه خدماتی شاروالی کابل در رشد بهتر شهر و بهبود ارائۀ خدمات برای شهروندان، گام های ارزنده تری برداشته شود.
این کارگاره به همکاری پروژۀ حمایت از شاروالی کابل(اتحادیه اوروپا) به منظور ارتقای ظرفیت، شناسایی مسوولیت ها و صلاحیت ها و عرضه خدمات بهترشهری برای رییسان و معاونین نواحی شهر کابل برگزار شده است.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا